poniedziałek, 18 czerwca 2012

Koty. Podręcznik użytkownika - Tomasz Majeran


Kto ty jesteś? 
Kotek mały.
Jaki znak twój?
Lew.*


"Koty" to niewielka książeczka i nietypowa lektura jak dla mnie, ale i nietypowa dla tego wyzwania.
Do poezji mało zaglądam, bo jakoś przestało mnie bawić dociekanie, co autor miał na myśli. A i na koronkowej robocie poetów zwyczajnie się nie znam. A to poezja właśnie i poezja też, że tak powiem, "zgrzytająca". Ale i niebanalna, bo pobrzmiewa nuta Bełzy, Szymborskiej i Kochanowskiego.
Co mi "zgrzytało"? Na blogu ciąg dalszy


* Tomasz Majeran: Koty, Legnica 2002, s. 5




1 komentarz:

  1. Witam ! Z tej strony biedronka z bloga http://biedronka-inmysecretlife.blogspot.com/ . Jesteś obserwatorką mojego bloga, który jakiś czas temu został zawieszony w związku z włamaniami. Najprawdopodobniej nie uda mi się odzyskać do niego dostępu. Zakładam, więc nowego bloga, który ruszy niebawem i przesyłam adres http://anjani-oldideas.blogspot.com/ .
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że uda mi się rozpocząć wszystko od nowa :)

    OdpowiedzUsuń