wtorek, 17 stycznia 2012

Rok w zwierzyńcu - podsumowanie

Nie udało mi się zrealizować planu, jaki sobie założyłam. Do przeczytania zostały cztery tytuły:
1. Mark Haddon - Dziwny przypadek psa nocna porą
2. Jean-Dominique-Bauby - Skafander i motyl
3. Doris Lessing - O kotach
4. Bohumil Hrabal - Auteczko
W zasadzie moje plany, mimo nieprzeczytanych kilku książek, nie wypadły tak blado. Poza planem doczytałam trzy książki, w tym dwie książki pani Braun z kociego cyklu i książkę marka Nowakowskiego "Domek trzech kotów" i muszę przyznać, że jest to moja ulubiona książka.Jestem właścicielką dwóch kotów, więc zapewne przewaga kocich tytułów nikogo tu nie zdziwi.
I cóż, chętnie podejmę wyzwanie zwierzyńcowe w tym roku, doczytam to ,co do czytania zostało na mojej liście i może trafię znów na jakieś kocie, interesujące tytuły.


1 komentarz:

  1. Dziękuję za udział i ciesze się, że pozostajesz z nami ;)

    OdpowiedzUsuń