poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Moje "zwierzęce" plany czytelnicze

Witam wszystkich miłośników książek i zwierząt!
Nie zastanawiałam się czy przyłączyć się do wyzwania, za to więcej czasu zajęło mi opracowanie czytelniczych planów. A oto rezultaty:

Vicki Myron, Brett Witter, Dewey: Wielki kot w małym mieście (już mam na półeczce przy łóżku)
Bernard Werber, Imperium mrówek (i jeżeli mi się spodoba, to dalsze tomy)
Dorota Sumińska, Świat według psa
Leonie Swann, Sprawiedliwość owiec
Jose Carlos Samoza, Szkatułka z kości słoniowej

Obecnie czytam Białą lwicę Henninga Mankella i niedługo kończę. Chyba też mogę zliczyć ją do wyzwania.
Nie wiem, czy uda mi się przeczytać właśnie te książki, ale na pewno będzie ich pięć w tym roku.

Pozdrawiam wszystkich i życzę przyjemnej lektury.

1 komentarz:

  1. Ciekawa jestem jak spodoba Ci się "Sprawiedliwość owiec" (wyszła ponoć kontynuacja, ale jeszcze nie czytałam), mi się bardzo podobała :D

    Pozdrawiam i czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń