wtorek, 22 lutego 2011

Moja lista lektur



Lubię wyzwania, dlatego postanowiłam zapisać się do kolejnego. W zasadzie staram się nie narzucać sobie konkretnych celów, jednak tutaj znalazłam kilka interesujących pozycji, z którymi i tak miałam zamiar się zapoznać.
Tak więc powstała moja lista lektur:

Cmętarz zwierząt - Stephen King
Lot nad kukułczym gniazdem – Kesey Ken
Miasto i psy - Llosa Mario Vargas
Myszy i ludzie - John Steinbeck
Zaklinacz koni - Evans Nicholas

Książki, których nie znalazłam w wyzwaniowym spisie, a które mieszczą się w jego ramach:

Milczenie owiec - Thomas Harris
Amberville - Tim Davys
Ptasiek - William Wharton

Oraz książki, które już czytałam i po, które z miłą chęcią sięgnę jeszcze raz.

Lew, czarownica i stara szafaLewis Clive Staples
Zabić drozda - Harper Lee

2 komentarze:

  1. Nie znam nic , więc z chęcią poczytam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sabinka cieszę się, że ktoś chce czytać moje wypociny ;)

    OdpowiedzUsuń