wtorek, 15 lutego 2011

Madit - lista lektur

Witam :). Późno dołączyłam do wyzwania, ale już przestaję się obijać i przedstawiam swoją listę lektur ze zjęciem ;).


- "Na kocią łapę" Jeffrey Archer
- "Sekretne życie pszczół" Sue Monk Kidd
- "Zaklinacz koni" Nicholas Evans
- "Raija ze śnieżnej doliny: Obcy ptak" Bente Pedersen
- "Kot, który czytał wspak" oraz "Kot, który jadał wełnę" Lilian Jackson Braun
- "Skafander i motyl" Jean-Dominique Bauby
- "Król szczurów" James Clavell
- "Szkatułka z kości słoniowej" Jose Carlos Somoza
- "Ryby śpiewają w Ukajali" Arkady Fiedler

A oto co zdążyłam przeczytać zanim dołączyłam do wyzwania:

- "Cmętarz zwieżąt" Stephen King (błędy ortograficzne w tytule są celowe)
- "Folwark zwierzęcy" George Orwell
- "Lot nad kukułczym gniazdem" Ken Kesey
- "O psie który jeździł koleją" Roman Pisarski (o tym nie można przecież zapomnieć :P)
- "Sprawiedliwość owiec" Leonie Swann
- "Władca much" William Golding

Mam nadzieję, że uda mi się uporać ze wszystkimi książkami, które zaplanowałam przeczytać w ramach tego wyzwania :)
Pozdrawiam!!

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę Zaklinacza koni i Sekretne życie pszczół ;)

    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam "Króla Szczurów", kiedyś czytałam i bardzo sobie chwalę. Przeczytałabym jeszcze raz z chęcią.

    OdpowiedzUsuń