piątek, 7 stycznia 2011

Zwierzęco-książkowa przyjaźń ;)

Po wielu namysłach, wszystkich za i przeciw udało mi się wybrać to co chcę przeczytać ;)
Nawet nie wiecie jak trudno mi było ;) Jestem miłośniczką zwierząt i wszystkim co z tym związane. Lubię o nich czytać, tak samo o tym jak na nas wpływają czy do czego je porównujemy.

O to moja skromna lista ;):

Kroniki ptaka nakręcacza - Haruki Murakami- przyda mi się też do innego wyzwania ;) (o nim za chwilę na moim blogu)
Lew, czarownica i stara szafa- Lewis Clive Staples- kiedyś chciałam to przeczytać i teraz mam okazję ;).
Psie serce – Michaił Bułhakow – czytam ją do wyzwania Rosja w literaturze.
Przygoda z owcą - Haruki Murakami- chce ją przeczytać bo zaintrygował mnie tytuł i opis ;) no i do innego wyzwania pasuje jak ulał ;).
Sekretne życie pszczół - Kidd Sue Monk- oglądałam film, który mnie poruszył; mam nadzieje, że nie zawiodę się na książce.
Zaklinacz koni - Evans Nicholas- tu jest taka sama sytuacja jak z Sekretnym życiem pszczół.



A do tej pory przeczytałam i zrecenzowałam:
1. Marley i ja. Życie, miłość i najgorszy pies świata- John Grogan- (...)Marley mimo swej nadpobudliwości jest wrażliwym, zdolnym i kochającym swoje państwo psem. Pokazuje im co jest ważne w życiu, uczy radości z drobnych rzeczy. Mimo swojej nadpobudliwości, którą można porównać do ADHD kocha i opiekuje się dziećmi swoich właścicieli(...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz