czwartek, 6 stycznia 2011

Z książką w łapce jak ryba w wodzie, czyli co przeczytam

Jakoże i tak moje czytelnicze plany krążyły wokół tych co skaczą i fruwają naturalnie postanowiłam się przyłączyć. Planuję przeczytać:
1) Sekretne życie pszczół - Sue Monk Kidd (w zasadzie już trochę podczytałam i jestem pod dużym wrażeniem)
2) Bóg Rekin - Charles Montgomery - śliczna okładka i tematyka mitologiczno-etnologiczna i podróznicza
3) Zabić drozda - Harper Lee - szykuję się do tej książki już od dawna
4) Imperium mrówek - Bernard Werber - pierwsza z trzech części cyklu o mrówkach, po jej przeczytaniu zdecyduję, czy chcę poznać pozostałe dwie; jestem jej bardzo ciekawa
5) Duża ryba - Daniel Wallance - moje najnowsze odkrycie; coś z pogranicza realizmu magicznego i opowieści o życiu i śmierci
   Przeczytam z pewnością wiele więcej książek kwalifikujących się do wyzwania, niemniej jednak póki co deklaruję to kanoniczne 5, niewykluczone że niebawem deklarację poszerzę.
   Życzę Wszystkim miłego czytania, dużo zdrówka Waszym pupilom, a Bujaczkowi dziękuję za organizację:*

2 komentarze:

  1. Czytałam już "Dużą rybę" i z bólem serca stwierdziłam po jej przeczytaniu, że film był lepszy. Zdarza mi się to niezmiernie rzadko. Będę wypatrywać opinii o "Zabić drozda", sama chcę się w końcu za to wziąć, a wiadomo, że nic nie motywuje bardziej niż pozytywne opinie innych ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja będę czekać na recenzję "Sekretne życie pszczół".

    I nie musisz mi dziękować ;)

    OdpowiedzUsuń