sobota, 22 stycznia 2011

Witam

W zasadzie ustalonej listy czytelniczej nie mam. Jest tyle ksiązek ze zwierzakiem w "tle". Trochę ich nawet przeczytałam:
Ilja Bojaszow - Wędrowka Murriego
Vicki Myron, Bret Witter - Dewey. Wielki kot w małym mieście
Nicholas Evans - W pętli
Jan Strzałkowski - O psach, kotach i aniołach
Karolina Macios - Wszyscy mężczyźni mojego kota
Gwen Cooper - Odyseja kota imieniem Homer

Co przeczytam? Myślę intensywnie. Ale jakiś pomysł juz mam:

Karolina Macios - Pieskie życie mojego kota
Betty MacDonald - Jajko i ja
Mark Haddon - Dziwny przypadek psa nocną porą
Jean-Doominique Bauby - Skafander i motyl
Doris Lessing - O kotach
Bohumil Hrabal - Auteczko

Dopisane:
Lilian Jackson Braun - Kot, który jadał wełnę
Lilian Jackson Braun - Kot, który się włączał i wyłączał
Marek Nowakowski - Domek trzech kotów

Nie jest to lista żelazna, ale raczej starać sie będę, by wymiennione książki przeczytać Cieszę się, że przyszło mi w takim wezwaniu uczestniczyć, bo jestem właścicielką dwóch kotów, może właścicielka to niewłaściwe określenie, bo zwierzak w domu, to członek rodziny raczej, współegzystujący a nie podległy . To tyle o mnie, kotach i czytaniu moim, choć pewnie i inne tytuły tu dopiszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz