poniedziałek, 10 stycznia 2011

Witam w świecie zwierząt!

Ulegając własnej słabości do czytania postanowiłam podjąć kolejne wyzwanie czytelnicze. A temat zwierzęcy bardzo przypadł mi do gustu, poza tym kilka książek pasujących do wyzwania posiadam. Dlaczego więc odmówić sobie przyjemności poznawania ich treści...

Oto, co już kiedyś przeczytałam (ze zwierzęciem w tytule):
* "Baranek Bronek" R. Scotton
* "Granica sokoła" J. Abramow-Newerly (poddałam się po kilkunastu stronach)
* "Lot nad kukułczym gniazdem" K. Kesey
* "Pan Miś chrapie" K. Wilson
* "13 opowiadań o króliku" A. Markowski
* "Lato Pana Misia" K. Wilson
* "Jaskółki z Kabulu" J. Khadra
* "W poszukiwaniu jednorożca" J. Eslava Galan
* "Pawi krzyk" Gina B. Nahai
* "Sprawiedliwość owiec" L. Swann
* "O mężczyźnie, który pokochał niedźwiedzicę polarną i inne opowieści psychoterapeutyczne" R.U. Akeret
* "O psie, który jeździł koleją" 

Nie wiem, czy zapamiętałam wszystkie tytuły. Do nich w najbliższym czasie chciałabym dorzucić:

1. "Trzech panów w łódce, nie licząc psa" J.K. Jerome
2. "Lew i lilie" M. Druon
3. "Popołudnie dinozaura" C. Perri Rossi
4. "Słoń Birara" F.A. Ossendowski
5. "Wielkie czyny szympansa Bajbuna Mądrego nadwornego doradcy króla jegomości Iwa Samby Mocnego" Kamil Giżycki
6. "Przygody wróbelka Elemelka" H. Łochocka


Nie są to książki ani obszerne gabarytowo, ani ciężkiego kalibru jeśli chodzi o treść więc powinnam sobie z nimi poradzić, tym bardziej, że mam na to cały rok :)


Pozdrawiam bardzo serdecznie założycielkę oraz uczestników wyzwania i życzę Wam (i sobie) miłej lektury!

1 komentarz: