środa, 5 stycznia 2011

Witam!

Witajcie moi drodzy. Mimo tego, że mamy już tyle wyzwań chce spróbować z moim ;) … Zapraszam Was do świata zwierząt. Poznajmy je wzdłuż i wszerz. Dowiedz my się czego możemy się nauczyć od naszych pupili i nie tylko. Może trochę bardziej je przez to zrozumiemy? Poczytajmy też książki, które mają w tytule jakiś związek ze zwierzętami, choć nie ma w niej nic o zwierzętach. Dowiedzmy się z czym kojarzymy animalsy.

Trochę informacji i zasad:

  • czas: jest nie ograniczony, za to czytamy minimalnie 5 książek rocznie i wybieramy  np. jedną co ma w tytule psa, jedną kota, osła czy inne zwierze, podsumowanie będziemy robić pod koniec roku w grudniu, uczestnicy zobowiązani są do czytania i umieszczania całych swoich recenzji tutaj lub fragmentu i odnośnika do swojego bloga czy innych miejsc gdzie owe recenzje się znajdują;
  • aby przystąpić: należy wyrazić chęć uczestnictwa pod tym postem w komentarzu wysłaniem na mój adres papierowyzwierzyniec@gmail.com swojego adresu żebym mogła wysłać kluczyk do bloga wyznaniowego (maila można zostawić również w komentarzu), dołączyć można kiedy się chce;
  • deklaracja wybranych książek: nie konieczna choć bardzo mile widziana (jeśli ktoś czytał już o zwierzętach to prosiłabym o  podlinkowany wykaz przeczytanych i zrecenzowanych u siebie na blogu książek- możliwe, że komuś się przydadzą lub pomogą podjąć decyzję ;))  
  • do przeczytania: w powyższym poście zamieszczam listę książek, które zebrałam, lista będzie się powiększać oczywiście, jeśli ktoś zna jakieś pozycje których nie m na liście proszę o zostawienie komentarza pod postem z listą książek;
  • zasady pisania postów: po otrzymaniu klucza prosiłabym abyście się wpisali do listy uczestników, styl pisania dowolny.



Zapraszam do uczestnictwa ;)

32 komentarze:

  1. a co mi tam, zgłaszam się. proszę o kluczyk na mail:
    abczarnecka@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie - to mają być książki o zwierzętach, czy tylko ze zwierzętami w tytule (wbrew pozorom nie jest to to samo)?

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Boo- kluczyk wysłany :)

    @Prowincjonalna nauczycielka- I o zwierzętach i ze zwierzętami w tytule :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A, przepraszam - nie doczytałam Twojego wstępniaka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Prowincjonalna nauczycielka- nic nie szkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu jest moja lista książek o zwierzętach, wraz z linkami. Część jest adresowana do dzieci, ale może znajdziesz coś interesującego w "dorosłych" propozycjach: http://kocio-kwik.blogspot.com/p/ksiazki-o-zwierzetach.html

    OdpowiedzUsuń
  7. @Prowincjonalna nauczycielka- dziękuje, z pewnością zjrzę. Jeśli mogę zapytać-zainteresowana wyzwaniem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bujaczek,
    zastanawiam się:) Myślałaś może nad podziałem książek na te ze zwierzęciem w tytule i na te o zwierzętach?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. @Prowincjonalna nauczycielka- szczerze to do tej pory nie, ale pomyślę nad tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak - ja też chcę się przyłączyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się chętnie przyłącze, już pozbierałam z domowych półek papierowy zwierzyniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. @ ktrya- podaj maila bym mogła wysłać kluczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przekonałaś mnie !
    wysyłam @ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. myślałam i myślałam :) ja tez się zgłaszam, ale głównie o kotach będzie :)
    muszę koniecznie dać listę czy mogę spontanicznie???

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam!
    Zgłaszam się. A dlaczego nie. Już nawet lekturki mam wybrane.
    Mój kontakt- vsadowska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam i dołączam do wyzwania
    bsmietanka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też bym chciała dołączyć ;)
    izabela.raducka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A co tam, znalazła kilka książek :) 25paideia25@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Czuję się, jakby w nowym roku wyzwania literackie powstawały specjalnie dla mnie, bo o zwierzęcym marzyłam od dawna! Poproszę o kluczyk na elsha@gazeta.pl. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może i ja spróbuję? monotema@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. W sumie, to też mogłabym się zgłosić. Nie wiem, jak szybko udałoby mi się takie książki przeczytać, bo czasu nie mam zbyt wiele, ale takie wyzwanie to fajna rzecz
    malamutka94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A co tam raz kozie:) śmierć...
    Spróbujemy:)
    anek7@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Trudno, wyjdzie na jaw moje "komputerowe tumaństwo":(
    Nie umiem dodać się do listy uczestników... Buuu...
    Czy ktoś mi pomoże?

    OdpowiedzUsuń
  24. @ anek7 - już Cie dodałam do listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też chciałabym dołączyć do wyzwania :)
    madit@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. @ madit - już wysłałam kluczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. tak, dumałam i dumałam
    i postanowiłam
    spróbuję :)
    pozdrawiam cieplutko

    abcd-xyz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ponieważ dołączyć można w każdej chwili też zgłaszam swój akces. Kocham zwierzęta, więc wyzwanie w sam raz dla mnie.
    mój adres smyk5@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń